torsdag 11 september 2008

Grattis mina små vänner

Nu har jag tränat med Linn på gymmet, jätteskönt. Käkade gröt med knäckebröd till innan, en given vinnare för min mage innan träning då jag verkligen känner mig hur stark som helst och orkar jättemycket efter! Hann cykla efteråt och blev verkligen svettig så kändes som jag fick en riktig genomkörare. Direkt när jag kom hem från träningen tog jag en powerwalk vid havet också för att ta ut mig ordentligt. Trots två promenader och gymträning känner jag mig väldigt pigg och redo för en match! Kanske för att jag varit så duktig med min diet och faktiskt inte ätit nåt godis eller fuskat alls denna veckan!

Hm, ja, varför skrev jag då att jag varit så duktig denna veckan och inte förra? Jo för att jag ska erkänna att i lördags (fredag var ju min godisdag) så tog jag två after eight och i söndags tog jag och två after eight så lite småfusk där men jag är på banan igen! Jag kunde inte låta bli att väga mig för jag känt mig så duktig, men tyvärr så har jag gått upp i vikt. Nåt hekto bara iofs. Vet inte vad jag vägde från början men ja, det är mer nu iaf. But on the other side... Det jag ville träna bort, bl.a lite på magen har minskat så det märks så det har ju gett resultat! Man kanske inte borde bry sig så mycket om vikten eftersom det tydligen inte säger så mycket, jag har ju kommit närmre mitt mål ändå och jag kommer nå det ifall jag fortsätter lika bra som jag gjort hittills :)

Grattis Dexter :)
Två roliga saker är att Robin har klarat uppkörningen, grattis! Hur kul som helst ju! Den andra roliga saken är att Dexter, min katt, fyller 13 år idag! Så grattis på dig lille kissemissen :)

/Mindy

1 kommentar:

Anonym sa...

Din katt ser så supergosig ut!! Jag gillar din blogg jättemycket måste jag säga, du skriver så bra och inspirerande :)