måndag 29 september 2008

Running

Tjena tjena bloggen! Skoldagen var rätt seg och jag slumrade till lite på samhällskunskapen men sen ryckte jag upp mig. Åkte hem och såg lite OTH och Greek, käkade och sedan kunde jag inte sitta still för plugg. Tog på mig springkläder och iPoden och gick in i mitt ena rum för att dansa loss lite som uppvärmning sedan sprang jag en skön runda, den jag vanligtsvis går under bron. Tar vanligtvis 67 min att gå, men nu var jag hemma på 47. Sprang i intervaller pga knät, pluggade medans jag inte sprang, hade nämligen med mig häftet ut.

Nu sitter jag nedbäddat i min säng och har ont i öronen. Gjorde ont i lungorna också, kallt ute :/ Drack två te för en stund sen, har fönstret öppet så det är riktigt svinkallt här inne. Tänkte snart plugga svenska till imorgon och kanske börja på något annat också innan läggdags. Klockan är bara halv nio men tänkte sova tidigt idag.

En bland världens sötaste barn, Romeo.

Innan jag hoppade in i duschen ringde Linn med en trevlig inbjudan till en middag med hennes familj på lördag på Elysée! Blev riktigt glad över inbjudningen! Efter det ska vi gå en promenad och sedan se en film på kvällen. Nu har jag något att se fram emot denna veckan. Kommer bli kanon!

/Mindy

Inga kommentarer: