söndag 14 september 2008

Kitties

Skojig helg! Blev endel grejer shoppade bl.a en klänning och lite tröjor. Mådde iofs rätt dåligt för jag var suuupertrött men det var skoj ändå. Vi tog en promenad efterår också. Jag duschade, sov en stund och gjorde mig sedan iordning för att åka till Hannes 18-årsfest som var mycket trevlig. Först middag som var supergod och efterrätt sedan sparkades festen igång. Ingen av oss mådde så särskilt bra så vi åka hem relativt tidigt.

Idag har vi tränat och sedan har jag och familjen kört och kollat på kattungar :) Tyvärr funkar det nog inte att köpa en katt till utan man måste köpa två men det är nog inte uppskattat hos mina föräldrar :(

Prov i religion imorgon, så ska väl plugga lite innan sötis kommer förbi. Hoppas ni haft en trevlig helg, ledsen för den dåliga uppdateringen! /Mindy

Inga kommentarer: