fredag 12 september 2008

Friday

Hellu! Fredag idag, härligt eller hur? Inte för att min skolvecka varit så krävande med bara tre skoldagar men ändå. Har sett fram emot morgondagen ett tag nu, ska nämligen på 18-årsfest/kalas hos en tjej som heter Hanne. Eller inte hos, det är en lokal tror jag. Innan dess ska jag och Linn köpa presenten vi kommit på och shoppa lite i stan. Jag är shoppingsugen! Inte sugen egentligen så, utan mer på att komma hem med skor, väskor och kläder jag kan se fram emot att använda. Efterkänslan av bra inköp alltså. Sen ska jag & Linn ta en promenad. Det kommer bli en rolig dag!


Idag på gympan körde vi basket vilket är jätteroligt! Det har vi inte gjort alls mycket. Först körde vi en snabbversion av 21 som vi kallade 11, som jag vann. Sen spelade vi turnering, vann en av två matcher, gjorde endel mål. Kändes lite roligt att få känna att jag kan en sport för en gångs skull. Fotboll och innebandy som man brukar spela på gympan är inte något jag kan säga att jag är direkt duktig i så basket som jag spelat förut passade bra idag.

Annars så ska jag ha en mysig hemmakväll för mig själv idag då planerna ändrades i sista sekund. Ska nog sova tidigt och plugga lite religion som jag har prov i på måndag. Ha en trevlig fredagkväll!

/Mindy

Inga kommentarer: