lördag 20 september 2008

Satisfied

Hej! Blev ingen update igår, glömde faktiskt helt och hållet bort det. Jag Gick en promenad med Linn efter skolan och sedan gjorde jag mig iordning för middag på restaurang med baby. Det var mysigt :) Det har blivit jättekallt ute, när vi gick till bilen kändes det som om att jag skulle förfrysa. Fast då är det mysigt med varma kläder och vantar, halsduk och allt det där.

Snart ska jag träffa Linn, vi ska handla lite ingredienser till våran middag idag som är paj med broccoli och ädelost, till det lax. Sedan ska vi handla lite godis och hyra film, kommer bli jättemysigt idag känner jag på mig, känner mig helt, mys helt enkelt.. Daniela ska såklart också vara med, men hon kunde inte hänga med och handla så vi sköter det själva.

Ja, jag känner mig verkligen helt satisfied, nöjd med allt, let me stay in this condition for a while berfore I lose myself again.. Tack för mig, nu ska jag göra mig iordning. Hörs senare!

/Mindy

Inga kommentarer: