torsdag 11 september 2008

The Mindelor

Hejsan! Igår blev det inget bloggandet för direkt efter skolan åkte jag bara hem en snabbis för att byta om och ta en snabb skål med gröt och knäckebröd till för att sedan åka till Svedala (jag ska berätta om det i ett inlägg senare, ha tålamod!). Sedan kom jag inte hem förrens lite innan tolv igår natt så jag orkade aldrig blogga.

Idag vaknade jag först 10:40 vilket var jätteskönt. Något mindre skönt var stickningarna runt hjärtat som kom igen. Det är i samband med andningen och jag kan inte andas djupt när jag får det, det var så längre än vanligt imorse och till slut fick jag ta pytteandetag för att kunna andas så jag blev riktigt rädd. Sen gick det som tur var över efter en stund. Vad kan det vara? Hoppas det inte fortsätter för det gör verkligen ont och det är läskigt.

Såg en film som heter "the Bachelor" idag som var mysig :) Feel-goodfilm för en sömnig skolflicka. Åt lunch bara nån timme efter frukosten, min mage kunde inte sluta vara hungrig! Sen tog jag en av de skönaste promenaderna på länge! Kom underfund med en massa grejer som kändes jätteskönt. Saker jag inte riktigt vetat vad jag ska göra med blev helt plötsligt klara, en stor lampa plingade till i huvudet, hur skönt som helst!

Ska berätta lite mer om dieten och projektarbetet senare, nu ska jag skriva lite loggbok och fundera vidare på en liten överraskning jag kommit på, samt träna om två timmar :) Ha det fint, /Mindy

Inga kommentarer: