torsdag 18 september 2008

Klaaaaar!

Hahaha min katt fick nyss ett host- och nysanfall som lät hur kul som helst! Det blir ingen ny kattunge i familjen tyvärr, uppfödaren tror inte att Dexter skulle klara av det så bra eftersom att han varit själv i så många år bortsett från ca. två år med Molly i Växjö men det är ju väldigt längesedan nu. Det var lite synd, hade jättegärna velat ha en liten misse att mysa med. Får väl mysa med min tiger istället ;)

Har gjort klart mina läxor, inkl. psykologin till nästa vecka nu. Känns mycket befriande. Är dock inte alls nöjd med Projekt & företagandeuppgiften eftersom jag inte riktigt fått grepp om vad vi skulle göra. Kan dock inte göra mer än att försöka så får väl förklara för läraren imorgon. Religionen är avklarad, puuh! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på eftersom jag gjort mina duties for today.

En stor kopp citronte står bredvid mig och väntar på att bli svalare, mm :) Annars då, läget är stabilt. Ont i ena örat och fortfarande ont under armen, mamma trodde det kunde vara en lymfkörtel, får väl gå till sjuksyster imorgon och kolla upp det.

Imorgon ja, inget planerat faktiskt. Känns lite, tomt för en gångs skull. Brukar hitta på något. Vill inte vara hemma imorgon så jag får se till att hitta någat att göra, eller om något att göra hittar mig, hihi. På lördag ska jag träffa Linn & Dani för middagslagande och filmmys och en promenad också antar jag, lite tradition det där.

Nu väntar te:et på mig, ha en fin kväll allihop! /Mindy

Inga kommentarer: