tisdag 23 september 2008

Krejsi

Helcrazy dag. På bussen påväg till skolan får jag ett sms av Ionna där det står att våran lärare är sjuk, alltså den enda lektionen vi skulle haft idag blev inställd. Så jag hoppar av bussen direkt, ringer Malin och undrar om hon vet och att hon ska hoppa av bussen. Sedan springer jag från Lorensborg till Erikslust (blev skapligt varm) för att hinna med 4:an till Gustav med Malin som satt och väntade på Erikslust. Sedan tog vi en shoppingtur på stan, båda hittade både det ena och det andra :) Vi tog även en lunch i stan eftersom vi missade skollunchen. Mindre nyttig sådan kan jag tänka mig, en baguette.

Såhär såg jag ut i fredags innan middagen

När jag kom hem bestämde jag mig för att ta promenaden med en gång så jag får den avklarad och tänkte att jag går och bokar klipptid på vägen tillbaks. Snacka om att ha tur, väl inne hos frissan undrar tjejen om jag har tid direkt, jag bara "jaa! men jag har inga pengar" och hon bara "men vi tar kort" och jag bara "men har inte det med mig, jag bor i närheten så jag går bara hem och hämtar pengar och kommer tillbaka" och då sa hon okej. Men jag bor ju tio minuters gångväg ifrån frissan så jag sprang hela vägen hem och hämtade pengar och cyklade i ilfart tillbaks (blev skapligt varm igen). Väl där ville jag ha huvudbottenmassage och tvättning innan klippningen och det var skönt. Är nöjd med håret, ser bara lite för snäll ut för min smak, haha.

Köpte leave in balsam också, ska bli skojigt att testa. Det är för torrt och skadat hår så ska nog funka bra på mig. Fast nu klippte jag ju iofs av det kassa, jaja, detta kan väl vara lite förebyggande. Det är från märket Keune som är ett av mina favvo hårproduktsmärken :)

/Mindy

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det har kommit till min kännedom att på kvällen hände det en del störande i området. Folk som vaknade av att det ringde på dörren. Även en man har anmält att han blev störd av en person som hoppade runder utanför hans fönster. Han tror det var en tjej. Även att en hund sprang bort eller blev kidnappad av någon.

// I Know What You Did! I See You!

Mindy sa...

Ehum, känner mig lite anklagad här va - bäst att koppla in min advokat right away. Det har även kommit till MIN kännedom att tjejen hade med sig en medbrottsling. Enligt en källa är det en kille. Med lockigt hår.

/We know who you are