onsdag 17 september 2008

School

En liten update från skolan idag. Lyssnar på Somewhere over the rainbow med en liten gitarrspelande kines, hehe. Nä nu blev det Fly me to the moon istället. Det svänger ju! Ska kolla lite på konsthistoria till projektarbetet men får se om jag hinner efter inlägget.

Känner mig otroligt känslokall. Inte likt mig. Inte mycket som är likt mig nowadays iofs men ändå. Idag ska jag försöka få gjort religionen och projekt och företagandeuppgiften. Ska skriva ut saker redan nu förresten. Massa priser att kolla upp. Nej tog för lång tid att skriva ut, skriver av datorn hemma istället. Vi ska fastställa en budget i vårat företag nämligen, bautaroligt. Ledig imorgon som ni nog vid detta laget vet (är ju ledig varje torsdag) så ska träna och göra klart läxorna.

Nej nu tänkte jag gå, ha en fin dag så skriver jag senare igen! /Mindy

Inga kommentarer: