tisdag 2 september 2008

Etiskt dilemma

Skoldagen gick snabbt och vi (iaf jag och Malin) blev klara med vårat grupparbete som ska vara om kränkning och särbehandling av olika sexualiteter. Efter det åkte jag till Limmis, löste in min check och handlade lite nya underkläder. Där ställdes jag inför ett etiskt dilemma.. Vet inte om jag vågar skriva det här då jag nog valde det "elaka". Hittade iaf lite saker :)

Sen hem och direkt iväg på lång, snabb promenad och sedan hopp in i duschen. Sen var jag tvungen att fixa lite saker. Tog rätt lång stund och vet inte riktigt om jag är klar. Kom på att folk aldrig gör saker, man bara kommer hem, ser tv, gör läxor/betalar räkningar/jobbar eller ser tv i princip. Hallå? Vad tråkigt! Därför har jag börjat med en lista med saker man kan hitta på :) Hjälp gärna till med förslag!

Nu måste jag nog avsluta detta inlägget, kanske blir ett till innan dagens slut. Nu kommer snart sötisen hit. /Mindy

Inga kommentarer: