tisdag 9 september 2008

Good girl

Idag är jag ledig från skolan, fast det låter väldigt fel då jag har massa skolarbete att göra så egentligen är jag inte mer ledig därifrån än att jag får göra arbetet hemma istället för där. Nåja, jag har varit superduktig idag hittills! Vaknade ca. tjugo i åtta imorse och bestämde mig för att gå upp när jag ändå vaknat. En timme senare var jag på väg till gymmet, där jag tränade i två timmar. Körde 15 minuter på rodden idag, personligt rekord igen! Det var svettigt kan jag lova och det är nog inget jag gör varje gång jag gymmar i fortsättningen för armarna dog nästan. Sedan återupplevde dem och jag kände mig riktigt stark.

Hur skönt som helst på gymmet och jag hade mycket feel-good-energy kvar efter besöket där så jag tog en timmes promenad efteråt i det fina vädret. Dusch och lunch har intagits och nu sitter jag här. Ska göra läxorna på datorn tänkte jag, men först ett blogginlägg. Usch vad trött jag känner mig, hade varit hur skönt som helst att bara nanna lite nu.. Lite skolarbete först sedan får vi se :)

/Mindy

Inga kommentarer: