tisdag 2 september 2008

breakibreakifast

Nu sitter jag och väntar på att min fiberberikade havregrynsgröt i micron ska bli klar. Till den ett glas grönt te, perfekt frukost!

Filmen igår var härlig, man blev på riktigt feel-good humör och det var roligt att se hur bra de hade fått ihop handlingen med låttexterna. Det var en låt där Sophie och Sky dansade på stranden och körde duett som ja aldrig hört innan och bara föll för, måste kolla upp det! Någon av ABBAS låtar iaf ;P

Sådärja, nu blev gröten klar. Nu ska den bara kallna i ca. fem minuter. Två lektioner idag, svenska och arbetsmiljö & hälsa. I det sistnämnda ämnet har vi grupparbete och läraren är iväg så vi lär ju dela ut uppgifter och gå hem. Då vill jag till banken för att lösa in en check och sedan var tanken att gå till gymmet. Tanken lär nog inte bli verklighet så jag verkligen inte har lust med det.. Anledningen är lite fåfänga faktiskt. En långpromenad får väga upp istället..

Jahaja, andra dagen på min diet och jag känner mig fortarande taggad. Jag ger detta fem veckor, sen ska jag utvärdera allt. Nu är frukosten klar, skriver senare!

/Mindy

Inga kommentarer: