fredag 3 oktober 2008

300 inlägg!

Hipp hipp hurra för mitt trehundrade inlägg! Lite knasigt att jag redan skrivit så många på den här bloggen men tiden går fort så borde väl inte vara så förvånad. Jag går ju liksom redan i trean på gymnasiet (woho vart tog ettan och tvåan vägen?), min femte dietvecka är snart gången (ja, hur gick det nu?) och jag är 18 år fyllda.

Grattis till bloggen :)
Skoldagen var trevlig. På gympan hade vi ett styrketest och det var rätt jobbigt. Blir nog endel träningsvärk imorgon. Imorgon ja, det var det jag skrev om i måndags! Linns snälla familj bjuder på restaurang, och inte vilken som helst utan Elysée som är en av mina favoriter! Före det ska vi handla lite och efter promenad, Stjärnor på is och sen en film. Blir hur mys och trevligt som helst :)

Idag efter skolan var jag duktig och åkte in till stan för att köpa penslar på Söstrene Grene och även en tavla. Har börjat måla och jag är nöjd hittills. Kanske ska fortsätta nu vid närmare eftertanke, vore skoj att bli klar. Innan detta inlägg har jag även hunnit med en promenad Linn. Nä, nu ska jag måla lite till!

/Mindy

Inga kommentarer: