onsdag 8 oktober 2008

Grey's ikväll!

Hej små bebisar :)

Idag har jag haft en lång dag i skolan som ändå gått smärtfritt, eller det gjorde den inte. Min fotfobi växte sig starkare idag på SPA-terapin då vi hade fot- och benbehandlingar. Man masserade benen och fötterna, gjorde inpackningar med plast och algmask och massa grejs. Pilla med föttern, iiiih. Hoppas ingen i min klass läser detta då det inte är personligt mot någon utan det är överlag jag inte gillar fötter. Det gick ändå rätt bra efter en stund, tror inte att någon märkte något :)

Igår gjorde jag lite extra utfall, gjorde 104 för att vara exakt och det känns idag kan jag säga! Brukar göra 52 men tänkte att jag kunde göra dubbelt för det inte kändes så mycket, men det känns idag kan jag säga! Har gått två timmar och tjugo minuter ikväll, en promenad med Linn och en promenad med Malin. Trevliga tjejer, glad att jag är så bra kompis med båda.

Ikväll är det Grey's Anatomy och gissa om jag och mami sitter bänkade framför tv:n då? Helt rätt! Hihi. / Mindy

Inga kommentarer: