tisdag 21 oktober 2008

Gladiatus

Härligt. Sitter här nöjd och belåten. Har redovisat min dumma sionismredovisning idag, gymmat och gått hem från gymmet vilket tog exakt en timme. Läxorna tills imorgon är avklarade. Jag är riktigt nöjd.

När jag duschade och använde min superduperinpackning från Klippoteket så gjorde jag som dem tipsar om på baksidan, plasta in hela håret medans den ska verka. Det var skojigt att trycka på en 3-litersplastpåse på huvudet ;P Lite stolt att mitt huvud fick plats. Eller det kanske är bättre att ha ett stort huvud? Nej, det är bättre med litet, då får hjärnan mycket fler ventriklar vilket tyder på mer intelligens. Sådetså.

Haha, skrev det ovan för några timmar sedan, fastnade totalt i detta spelet http://s3.gladiatus.se/game/c.php?uid=51789 kolla om ni vill genom att klicka :)

/Mindy

Inga kommentarer: