torsdag 2 oktober 2008

Glad och trött

Skola, träning, Martin, handling och nu snart pluggning om pappa kommer hem snart. Känner mig rätt trött och skulle egentligen vilja gå och lägga mig och läsa eller till och med sova men har den där äckliga uppgiften kvar i projekt och företagande.

Ja som ni ser blev det Martin igår :) Glad över mitt beslut då det var jättemysigt. Han var jättegullig som åkte och handlade bananer när jag hade ont i magen. Sedan bakade han en god sockerkaka (ja, dem brukar väl inte vara så goda?) som vi åt till en film. Fast vi var trötta så vi lade oss istället och såg klart filmen idag istället. Big Stan heter den och den kan rekommenderas även om jag råkade somna i slutet. Mysigt att mitt i natten eller på morgnen eller vad det nu är känna en varm kropp närma sig som kramar om en och man somnar in igen sådär mysigt.. Ja, jag är nog väldigt glad för tillfället som ni märker :)

Ska börja på uppgiften själv, pappa har inte dykt upp ännu och klockan närmar sig åtta. Ha det fint kära läsare /Mindy

Inga kommentarer: