söndag 5 oktober 2008

iiiiiiiihhhiiiiii awem bah weeeh!

Igår var det trevligt som bara den! Vi köpte övermycket godis som vi hade i en stor skål sen på kvällen och det roliga är att när vi inte orkade mer så såg det ändå ut som att vi inte ens hade börjat :P Det braiga är att min mage var snäll igår och jag mådde inte illa eller ens kände mig mätt. Perfekt.

Vi åt fondue, en köttfondue rättare sagt igår på restaurangen jag, Linn och Maria. Lucas tog en planka. Det var smarrigt och trevligt! Hahaha nu lyssnar jag på en rolig version av The lion sleeps tonight, måste lägga in den, här är den:


Härlig va?

Igår var det ju kanelbullens dag men det missade vi (jag & Linn) eftersom vi hade våran heldag så det firas idag. Mamma står just nu i köket och gör härliga kanelbullar :D

Vädret är som det är idag, stormigt och blåsigt. Mysigt att vara inne då! Har iaf tränat idag på gym och det var riktigt skönt. Börjat med arbetet om sionismen och lite religion B också. Svåra saker nu, sionismen är svårfattad och finns inte så mycket fakta om. Annars har jag inga läxor denna vecka, yes!

/Mindy

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var en riktigt superduperdag som jag tackar hjärtligast för!