lördag 18 oktober 2008

Active day

Tjena!
Snackade i tele till sent igår så kunde knappt vakna av mina fina låt som jag har som väckningssignal även fast jag höll mobilen i handen ;P Det är nog ett liiitet tecken på att jag går och lägger mig lite för sent tror jag. Men trots detta har jag varit superduperpigg i skolan och är det fortf lite.

Vi hade thai boxning på gympan som var skojig, blev dock inte så varm som jag trodde att jag skulle bli, vi får väl se imorgon hur mycket träningen tog. Gått en promenad med Linn också samt lärt mig att åka longboard med Martin. Det var skojigt och inte alltför svårt, med lite övning så! Ramlade en gång slowmotion, hehe.

Imorgon är det fest i Svedala som jag hoppas blir skojig. Min mage gjorde superont innan när jag skulle och hade tänkt att gå ut med Hanne, Elin och några andra. Riktigt synd!

/Mindy

Inga kommentarer: