måndag 20 oktober 2008

Hår

Här är en bild på mitt hår:

Höst-Mindy

Malin märkte skillnad och tyckte att det såg ut som dockhår, fast väldigt naturligt. Besnik sa flera gånger att jag var fin i håret, att han gillade det. Och till sist Malin J som tyckte det var fint, och att jag har exakt hennes drömlängd på håret till studenten (själv är drömmen att få lite mer än en decimeter till) och att jag har en lugg som hon alltid velat ha. Skojigt! Dock är håret inte som det var i skolan, när jag kom hem fick det bli en fläta :) Tror inte man ser nån skillnad alls här men jag lovade ju en bild!

/Mindy

Ps. Ja det är en datorsladd jag håller i handen till kameran :P Ds.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst syns det skillnad, kära Minna. Fast sånt är det oftast bara tjejer eller sin älskling som ser. :)

Mindy sa...

Haha min kille ser dessvärre oftast inga skillnader på mig ;P Däremot tjejkompisar :)