torsdag 23 oktober 2008

I mina skor!

Hallå kära läsare.

Idag har jag sovit av utmattning. Kanske var det min knapra lunch bestående av lite kyckling, blue cheese-sås, tre cocktailtomater och lite solrosfrön som fick mig att däcka på sängen i ca tre timmar? Eller så kan det vara för att en viss sötnos ringde vid 6 imorse.. Så mysig. Jag skulle ändå upp då, för träningen ni vet.

Den här filmen såg jag idag

Hur som helst gick jag ut till vardagsrummet och satte på en film, I hennes skor såg jag och den var bra, det fick en att tänka till. Jag trodde dock att det var en såndär lätt tjejfilm men den var 2 timmar och 39 min (inkl pauser) och djup. Höll på att ge upp men jag såg hela! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till, måste vara vaken till kl. 23 ikväll för att sätta min gladiator i arbete igen, hehe.. Så jag har lite mindre än 5 timmar på mig att hitta på något. Är sugen på att sticka till ICA en sväng och handla tuggummi och kanske nån tidning. Men så gör ju min jädra hälsena superont. Damn it!

Jaja, något kommer jag nog på. /Mindy

Inga kommentarer: