onsdag 1 oktober 2008

Öronont

Är så fruktansvärt trött och har superduper ont i vänstra örat. Det känns som varm strålning hela tiden som bara gör så ont. Typiskt att det ska kännas såhär just idag då jag kunde följt med till stadsbiblioteket (har aldrig varit där), gått en promenad med Linn eller åka hem till Martin. Vill helst alla tre men nu är jag kanske inte pigg nog till något av det. Jo, jag kan alltid åka till Martin. Fast det är jättejobbigt när jag känner mig så trött. Kul liksom, en som är pigg och en som kan somna i vilken sekund som helst. Mycket som känns lite jobbigt nu. Fast det jobbiga är att det just bara känns jobbigt utan att jag vet vad det är som är jobbigt, och det är ju jobbigt, haha.

Har lång lunch nu vilket känns sådär superstörigt när man lika görna kunde flytta fram lektionen så att man kan sluta en timme tidigare istället. Men icke.Vill bara hem och sova. Eller något. SPA-terapin idag är fot och benmassage. Är lite skeptisk mot fötter. Iiih.

Puss på er /Mindy

Inga kommentarer: