torsdag 16 oktober 2008

Tjoho

Tjenerito!
Påtal om temainlägg så sitter jag nu och funderar på vad jag ska skriva om. Jag har jättemycket som bara vill ut ut ut men det brukar mest bli väldigt djupa budskap osv och nja, vet inte riktigt.
Innan jag kommer på något kan jag skriva vad jag gjort idag och det är att se lite av Tristan och Isolde, sett Desperate Housewives, sett New York Minute för typ tjugonde gången, promenerat i regnet, varit i Limhamn och fixat CSN till mitt bankkort och även bytt till VISA. Inget plugg som ni märker, nä, jag blev ju klar igår! Ska väl läsa samhällskunskap bara då jag ska iväg på lite party på lördag så lär väl inte bli något pluggande där inte. Btw har mitt knä gått sönder lite igen, bläää. Mitt temainlägg för bli ett annat inlägg då detta blev för långt.

/Mindy

Inga kommentarer: