onsdag 8 oktober 2008

Blärk

Hej igen readers. Ville skicka in ett godnattinlägg såhär på kvällen innan läggdags. Är så grymt trött ikväll ska ni veta. Kan kanske bero på min dunderpromenad. Sen är jag hungrig igen men det ska inte åtgärdas eftersom klockan snart är elva. Där slutar inte listan utan jag mår dåligt också, lite feber och halvkrasslig. Bryt uuuuut! Låt mig bli sjuk så jag kan bli frisk eller försvinn nu era fula baciller!

Sen funderar jag lite på om jag gett mig in i något dödsdömt eller om det bara varit lite strul i början. Kom på massa grejer när jag gick med Malin idag som är lite sådär halvt om halvt okej som jag vet inte andra skulle acceptera, ska jag det då eller? Jag tänker inte ta någon som helst skit. För vet ni vad, jag är värd bättre än så!

Ser något helsjukt program på trean nu om squashing, superfeta kvinnor som sitter på smala män. Det är så äckligt! Nu ska jag gå och drömma mardrömmar, sov gott!

/Mindy

Inga kommentarer: