söndag 19 oktober 2008

Not like we planned

Det blir inte alltid som man tänkt sig, eller hur? Igår skulle jag och Martin egentligen gått på fest men jag var inte så sugen och trött och Martin var lite hängig och också trött så vi skippade det. Vi skickade ett SMS två timmar innan festens start och fick sedan ett argt svar, följt av ett argt samtal + ett till argt SMS. Jag fick riktigt dåligt samvete, men samtidigt ville jag inte göra nåt bara för att vara snällt, det blir genomskinligt och halvhjärtat. Det blev ett långbad istället, och det var riktigt skönt!

Idag har jag och Linn tagit en härlig promenad och diskuterat alla Disneyfilmer vi vet och tycker om, skojigt :) Sedan när jag kom hem skuttade jag in i duschen och efter så har jag slingat håret i ca. 45 minuter, mina armar dog två gånger om kan jag säga! Det sista av slingfärgen bara kletade jag i överhåret, det tog aldrig slut kändes det som.. Nu är det ca. 10 min kvar av verkningstiden och jag hoppas på ett bra och synbart resultat även om jag är mycket, mycket skeptisk till detta. Ni får så klart veta (och se) sen hur det blev.

Nu är det plugg som står på dagordningen innan jag ska skölja ur slingfärgen.. Kan meddela att det är riktigt, riktigt tråkigt plugg. Samhälle, demokrati. Blääääää!

/Mindy

Inga kommentarer: