onsdag 22 oktober 2008

Uppe tidigt

Jag hoppas inte att jag håller på att gå och bli nörd. Jag som är snooze-knappens absolut bästa vän flög upp ur sängen för en stund sedan för att logga in på mitt spel och kolla hur det går för mig. Kan meddela att min gladiator har fått jobba i stallet 8 timmar nu under natten så hade massa guld som jag tränade och köpte rustning för. Nu ska han få arbeta medans jag är i skolan också :) Just nu är han ute på expedition i Barbarbyn för att vinna lite erfarenhetspoäng. Han har redan kommit upp i nivå tre på en kväll! Jaja, nog med spelsnack, ni kan signa er här: http://s3.gladiatus.se/game/c.php?uid=51789 och det är till spelet Gladiatus.

Nu ska jag få ned resten av min frukost och dricka upp mitt te innan jag ska välja dagens outfit. Ska nog till stan en liten sväng efter skolan med Malin. Jag behöver nämligen mer dukar för mitt projektarbete.

Hörs senare! /Mindy

Ps. Nu vann jag precis en strid i arenan och kan därför utföra mitt uppdrag i tavernan!! Ds.

Inga kommentarer: