torsdag 9 oktober 2008

Apu

Det är en trött Mindy som uppdaterar idag. Sovit tolv timmar och det kan ha blivit någon timme för mycket för mitt eget bästa. Min önskning om att bli sjuk kom ett steg närmre idag minsann. Vaknade upp och kände mig väldigt hängig. Men ändå är jag fortf frisk nog att vara uppe på benen, det här var mig en seg bacill! Tog nyss tablett så kommer nog inte att känna av det alls idag :)

Om någon timme får vi gäster som kommer att ta över mitt fina nystädade tv-rum så att jag måste flytta in i mitt andra rum. Mitt egentliga sovrum som jag inte sovit i nu på någon månad. Kommer att kännas läskigt.

Söta Apu
Frågan är om jag ska träna idag eller vila mig. Får se om Linn ska träna, ska hon ska jag nog också.. Fast vill inte bli sjuk tills imorgon, då är det skolfoto. Det är fredag också. Då vill man vara frisk!

Hm, en liten dum fråga. Men hur många vet att Pumbaa som i Timon & Pumbaa stavas med två a? Inte många skulle jag tro!

/Mindy

5 kommentarer:

Anonym sa...

what happened to the other one?

Anonym sa...

ok. I found an information here that i want to look for.

Anonym sa...

thats amazing story.

Anonym sa...

im here because of few cents for you. just dropping by.

Anonym sa...

yeah! its much better,