tisdag 14 oktober 2008

Genomfrusen

Har haft en toppenkväll och natt som inleddes med ett mysigt bad. Sedan såg vi Lejonkungen, Dr. Snuggles och Aladdin. Jättekul att man kan göra så, bara bestämma sig för att se lite Disney sådär på en måndagskväll/natt även om man är 18 och snart 20. Riktigt coolt faktiskt.

Kort skoldag med två lektioner som varade två timmar. Sedan åkte jag hem för att försöka sova men det gick inte sådär jättebra. När jag vaknade kom jag på en massa idéer om en ny tavla jag ska göra så gick ut i köket till min målarhörna för att för att börja men det är ju jättesvårt! Blir så ledsen. Det kommer att ta tid.. Kommer nog måla endel på lovet också hoppas jag.

Nu hade jag tänkt plugga lite men känner att min hjärna är lite halvt avsomnad så orkar inte riktigt. Kanske kan läsa något skolaktigt men inte skriva nåt arbete, nej usch det är det för sent för.

Har förresten gått en promenad med Daniel idag på Ribban som var trevlig. Men jag kan ändå inte låta bli att vara rädd för personer jag inte känner riktigt väl. Han och jag sågs nämligen på VIP-festen i Oskarshamn i somras vid någpt buffébord och började snacka där, på den vägen är det. Han frågade om jag ville käka nåt nu och jag kom på att jag inte käkat sen lunchen i skolan. För en sisådär 9,5 timme sedan. Tog Keso för en liiiten stund sedan för att jag skulle få i mig något och det är lättsvalt, inte likt mig att inte bli hungrig. Hmm. Det är nog förkylningen som spökar.

Nää ni, nu ska jag kanske göra något nyttigt som att plugga eller gå och lägga mig.. Mmmm.. Låter lockande! Natti natti! /Mindy

Inga kommentarer: