tisdag 28 oktober 2008

Grossie

Dagen har ägnats åt målande på min andra tavla, sett ett X antal TT-avsnitt, promenerat med Linn som är hemkommen ifrån Ungern och färgat mammas hår. Har hittat på lite annat strunt som att tvätta och hänga upp tvätt osv också.

Det hemskaste hände ikväll. Min mage har vänt ut och in på sig självt totalt. Varför berättar jag inte här, men det var riktigt, riktigt hemskt kan jag säga, och det har med insekter + mat att göra. I min mat.

Jag och Eddie i lördags, visst ser jag lekfull ut?

Blir så ledsen när jag känner att folk beter sig dumt. De som har pojk- eller flickvän men ändå inte ger dem den uppmärksamheten som dem förtjänar. När man inte längre prioriterar sin älskling har det gått lite långt. Och hur nära snack får man ha med sina ex? Själv har jag superbra kontakt med mina, särskilt ett av dem som jag kan prata med allt om. Bra eller dåligt? Gränserna är hårfina, och ofta får man lyssna och vara uppmärksam på vad sin respektive säger om saken.

Ja, jag är faktiskt 18 år. Och varsågod mamma, nu fick du dig säkert ett gott skratt åt mina lillgamla tankar, men det bjuder jag på ;)

/Mindy

Inga kommentarer: