måndag 27 oktober 2008

Fått mycket gjort

Rätt händelserik dag idag. Den började med att jag åkte till stadsbiblioteket där jag träffade Malin för lite projektarbetesplugg. Jag pratade mest men hittade iaf en bibliotekarie som hjälpte mig med att få fram några namn på några konstnärer i Malmö som jag kan intervjua. Goodie. Sedan ringde min lunchkompis och ställde in pga en bil som inte startade, störigt! Så fick bli kebab, men det var smarrigt också, så jag ska inte klaga.

Efter bibblan åkte jag till Limhamn där jag gick in på banken och beställde ett Visa-kort en gång till eftersom dem inte lyckades med det sist jag var där. Så nu har jag fixat allt med det på internet hemma också så jag hoppas det hinner komma denna veckan! Efter det gick jag till gymmet och tränade nån timme för att sedan gå tillbaks till Limhamn och ta bussen därifrån.

Hemma har jag spelat lite, nästan somnat, gosat lite med Martin, spelat tv-spel och sett lite film. Nu väntar jag på att bli trött så att jag kan somna men jag är väääldigt pigg för tillfälligt så jag får nog varva ned lite.

Nu ska jag avsluta detta inlägget för att börja på ett nytt med bilder från i lördags.

/Mindy

Inga kommentarer: