tisdag 7 oktober 2008

Great evening

Jag har rensat garderoben till de behövande barnens fördel - det är insamling imorgon. En hel sopsäck blev resultatet. Am I goodhearted or what? Mycket mer plats, eller endel mer plats menar jag, i garderoben iaf!

Lite bilder sen i söndags



SPA.ade till det lite innan med mina SPA-produkter jag ännu inte använt upp. Nice och fräscht! Sedan har UB och DH setts (eller inte slutet, då pratade jag med babe i telefon, ni vet den där skära grisen från tv? hihi) tillsammans med massa tända ljus och te, mysigt värre. Nu är min nyupptäckta musikkanal på, likaså mina oerhört snygga leopardstrumpbyxor och highheels. Självklart klänning till det också! I'm ready to paaaarty! Or maybe not. Perfekt mys-med-mig-själv-kväll idag som belöning för allt springande uppochned på vinden och städande och utrensande. Feeling much better already :)

Nu ska sängen snart få sig ett besök efter ljussläckning och tandborstning. Gnatt /Mindy

Inga kommentarer: