lördag 4 oktober 2008

Pain

Kan. Inte. Röra. Mig. Aj. Aj. AAAJJJ!! Känner varenda muskel i ryggen, vid axlarna och längst nere i svanken. I svanken är det enbart pain, det är pain överalltförresten. Mjusch :( Märkte igår att jag var en liten rackare på att göra dips som jag aldrig innan har tyckt om så det ska jag börja göra hemma sen när värken har gått över. Har kommit in i något läge i hjärnan då den tänker att jag bara vill träna och röra mig hela tiden. Fast det gör jag inte. Men lite.

Sitter och dröjer ut med frukosten, vill inte äta för tidigt för vi ska inte äta försen senare idag och inget emellan så kan inte äta och sen vänta sju timmar för då kommer jag ligga död någonstans sedan. Haha. Har hur grymt ont som helst i min ena knoge, haft ont ett litet tag men inte kollat, sen såg jag att där var var och ett öppet litet sår. Usch!

Hittade en rolig bild från förra helgen ni kan få titta på. Såhär gör man om man tycker att sin fru valt helt fel musik! Morbror på bilden.

Målade in i det sista igår, tills mina ögon bara ville sluta sig. Har bara bara hudfärgen kvar nu. Målade kanske bakgrundsfärgen lite för mörk men det är inget att göra åt nu :( Nej, den är kalasfin så nu ska jag sluta :) Ska ta med kameran idag men lovar inget för jag vet inte om jag vågar ta bilder där inne, vi får se. Men kan ta innan och efter! Ha en kalasfin lördag allihopa!

/Mindy

Inga kommentarer: