lördag 4 juli 2009

Baaaaadaaaa

Så var det en ny dag och med mer sol. Det betyder en sväng till Pude för att svalka sig i hettan. Jag ska även ta med en av mina böcker jag köpte igår. Är nämligen en sann boknörd. Någon tidning och spel slinker väl också ned i badväskan.

Vaknade ganska exakt för en timme sedan nu. Jag har inte sovit så länge på år och dar känns det som. Jag började nämligen med min nya medicin igår som ska göra en sömnig. Det är antidepressiva som även gör en väldigt trött. Kändes helkul att bli sådär superdupersömnig! Jag kan verkligen inte förstå hur trött man kan bli av en liten tablett. Herrejissus.

Så from now on måste jag planera när jag ska gå och lägga mig då jag inte kan kämpa emot sömnen när den kommer när jag tar dessa tabletterna.

Ska borsta tänderna och sen sticka och badelibada!

/Mindy

Inga kommentarer: