söndag 5 juli 2009

Tajmingen är viktig

Just nu är jag hemma och bloggar. Ska äta middag här idag med mamma och pappa. Det känns nästan som om att jag inte riktigt har något hem, för här känns det faktiskt inte riktigt rätt att vara av någon anledning.. Tråkigt är det!

Finns inte så mycket att hitta på här hemma så vi får se vad jag tar mig till. Jag promenerade från Studentgatan till Gustav, från Gustav till Centralen, från Centralen till Gustav och från Gustav till Limhamn. Allt för att komma i tid till den där bussjäkeln som jag missade hur jag än gjorde. Så jag fick mig en lång promenad kan man lugnt säga. I flip flops. Aj.. Jag vägrade nämligen att stå och vänta på bussen när man lika gärna kan tajma in den genom att gå till nästa hållplats, men då måste man som jag skrev tajma, och inte göra som jag och missa den två ggr....

/Mindy

Inga kommentarer: