tisdag 7 juli 2009

Too early

Men. Vad. Dum. Jag. Är.!! Jag skrev först 10:50 igår i bloggen, att då borde jag gå upp. Sedan var jag smart nog och ändrade till 09:50 för att det förstnämnda lät för bra för att vara sant. Men ja, det var ju såklart rätt. Så nu är jag uppe en hel timme för tidigt. Det kanske inte gör något, egentligen..

Jahapp, glass om 2,5 h. Smarrigt. I think. Fast jag är nog nästan mer sugen på en chokladkaka. Närmare bestämt Mudcake Espresso House. Jag är totally kär i dem alltså. Men jag ska spara mig till fikan med Magoo istället. Man kan ju kanske tröttna också.

Kanske att jag skulle åka in lite tidigare nu när jag ändå är uppe och testa lite kläder? Vore lite skoj. Mjo. Jag går nog och gör mig iordning och ser hur det blir. Har hela 40 min på mig vilket är lite lite egentligen så jag får hurra mig. (Hurry up = hurra mig).

/Mindy

Inga kommentarer: