måndag 20 juli 2009

Packat klart snart

Hoho på er nattugglor som läser detta under nattens gång. Själv har jag tagit min medicin så jag kommer att somna inom 1-1,5 h. Sen ska jag upp och duscha osv. för att åka iväg. Har packat det mesta nu tror jag. Kläder + skor för en utgång, resekläder och ombyten på det samt sovkläder. Medicin, tandborste och sådant är också nedpackat.

Imorgon blir det nog rätt kul ändå. Längesedan jag åkte tåg nu! Ska försöka vara mera nyttig nu med, kom att tänka på det när jag såg min färdkost på tåget som inte är nyttig utan som består av 9 bitar plockgodis. Jag får bara äta godis på fredagar och lördagar, och såklart när man reser och sådant. Sen bara vanlig mat. Måste vänja mig av vid allt socker nu :P

Sov gott på er som inte sover, skriver mer imorgon!

/Mindy

Inga kommentarer: