onsdag 22 juli 2009

Ingen utgång

Hellu. Det blev ingen utgång för oss.Jag var och är trött och hon ska jobbigt tidigt imorgon också. Jag som är van att sova till minst elva på morgonen behöver väl min sömn också, tåget går ju tjugo över elva imorgon så måste ju stiga upp ca. kl tio. Vad jobbigt hehe.

Jag gick en liten promenad nyss för att rensa huvudet lite mera. Ska nog snart gå och lägga mig tror jag. Glömde förresten kameran när vi var o åt, så klumpigt! Maten var iallafall supergod. Jag tog caesarsalladen som serverades med vitlöksbröd, mums! Det vargrillad kyckling, bacon, flingor av parmesanost och mycket god sallad. Det valet ångrar jag inte! Annars käkar jag aldrig sallad på restaurang, det känns liksom lite slöseri. Vill ha en riktig köttbit haha!

/Mindy

1 kommentar:

Katarina sa...

Visst är det skönt att komma bort lite? :)

Svar: Jag ska dit med min syster, mamma och hennes två väninnor. Ja, det skulle verkligen vara skoj om vi sprang på varandra på stan :) Har du Malmö inplanerat i helgen? :)

Kram!