lördag 4 juli 2009

Pommes frites

Inte så mycket bloggande idag nä, har inte haft tillgång till dator!

Imorse var jag på INM och fick prata ut lite med min psykiater. Idag tyckte jag inte lika illa om honom som jag brukar göra, utan tvärtom så tyckte jag bra om honom idag och vårat möte. Jag ska få en ny medicin som jag precis har börjat med. Det är en nattmedicin eftersom man blir trött av den. Så jag känner mig väldigt uppåt efter vårat möte eftersom han på alla möjliga sätt fick mig att inse saker och sa att han kommer att finnas där hela vägen.

Läskiga pommesgubbar i Spanien och i Ajaccio, Corsica


Jag har premiärbadat i Sverige för i år också, inte i havet utan i en liten sjö som heter Pude och som ligger mitt ute i ingenstans. Det var trevligt och skönt. Svalkande om inte annat!

Film har setts, närmare bestämt I taket lyser stjärnorna med Magoo. Trevligt som vanligt och jag var vaken hela filmen idag, I'm proud of myself!

Jag har även motionerat lite som känns som det var flera månader sedan jag gjorde i här hemma. Nu på semestern blev det ju några svettiga pass på mina små äventyr. Del två av min Mallis-berättelse kommer sannolikt upp imorgon då jag också avslöjar vad det är jag gjort för förändring!

/Mindy

Inga kommentarer: