onsdag 22 juli 2009

Ut o käka

Nu sitter jag här i Natalies lägenhet uppklädd till tänderna. Nä, nu överdrev jag nog lite. Vi är alldeles lagom och snyggt uppklädda, tar bilder som jag förhoppningsvis lägger in imorgon. Nu snart ska vi iväg och käka mat på en restaurang här. Jag har redan studerat menyn och såg att de hade ceasarsallad med grillad kyckling och vitlöksbröd till, hur gott låter inte det?


Vi har gått en promenad och suttit och läst lite i tidningar innan vi nu började att göra oss i ordning. Det blev antagligen utgång efteråt men en lugn kväll då hon ska upp och jobba tidigt imorgon. Själv ska jag åka hem till Malmö igen vid elvatiden så jag får ta det lugnt jag också.

Skoj att gå ut och käka o så på en vanlig veckodag när de flesta inte kan! Annars så har vi myst och sett
Simpssons och Family Guy samtidigt som jag åt lite banan och jordgubbar och hon drack en smoothie. Nu är vi klara att gå ut!

/Mindy

Inga kommentarer: