fredag 10 juli 2009

Ledsen

:( Det känns verkligen som om att jag sviker alla. Jag kunde inte, det gick inte.. Jag som var så glad.. Magen blev för fylld och den gjorde sig riktigt påmind när jag låg och försökte vila genom att värka och bulta. Nu är den värkfri och dessvärre nästan tom sånär på lite cola zero..

Det känns nästan som om att jag är cursed eller något som måste ha alla dessa tankarna i skallen hela tiden, ångesten bankandes i ryggen om någon liten matbit för mycket åker ned. Visst, jag käkade mycket innan men det var för att jag inte käkat sen frukosten och var sviiiinhungrig.

/Mindy

1 kommentar:

Nazlie sa...

denna gången klarade du ju dig i ett tag i alla fall. Tänk nästa gång kanske du klarar dig ännu lite längre. Till en gång du inte far illa av det alls!

Kram från växjö