torsdag 30 juli 2009

Today I'm getting inked!

Det blev ingen update igår tyvärr då jag var i Köpenhamn med baby. Vi gick runt och strosade på Ströget och sedan gick vi in på Tivoli. Det var en mysig heldag med fantastiskt väder! Vi nästan hoppades på att solen skulle gå i moln eftersom det var så jädra varmt och soligt. Idag har våra önskningar besannats, kollar man ut utanför fönstret ser det nästan ut som en kall höstmorgon! Fast termometern här bredvid visar att det ska vara över 21 grader. Jaja, det är väl bara solen som är borta!

Snart.. snart.. så ska jag tatuera mig! Iiiih! Jag är väldans nervös och pirrig i magen nu. Dels för att jag inte vet exakt vilken stil på texten jag vill ha den och dels för att jag inte vet exakt vart den ska vara i nacken.. Ni får vänta till senare, då kommer jag attt slänga upp några bilder. Lite från Dollywood, Tivoli och på min nya tatuering. Har inte haft sladden till kameran, därav inga bildinlägg.

Ha en skön morgon så hörs vi senare!
/Mindy

Inga kommentarer: