torsdag 30 juli 2009

Nu är den gjord!

Jag kan säga att det gjorde sviiiinont att bli tatuerad! Först skulle han bara göra en liten prick och frågade om det gjorde ont och det kändes knappt, så jag tänkte lättat för mig själv att jag skulle klara av detta lätt som en plätt. Men... När han började på riktigt så gjorde det så jädra ont! Jag satt och kramade mina händer för att lindra smärtan. Men uuuuusch! Jag är väldigt glad att jag inte skulle göra en större tatuering! Det hade jag aldrig klarat av. Kanske med en paus eller så.

Nu har jag en plast som skulle vara på i fyra timmar. Så jag ska väl ha på den i en dryg timme till sedan ska jag ritsch ratscha av den och beundra min tatuering :) Har ju knappt sett den själv.. Slänger upp bild på resultatet sedan också.

Nu ska jag åka och hämta min kebab, mummis!

/Mindy

Inga kommentarer: