måndag 27 juli 2009

En helt vanlig dag

Hello! Idag sov jag till två då inget har stört min sömn. Lite väl länge kan till och med jag erkänna men ack så skönt :) Jag har gått en liten promenad innan middagen som idag blev kebab. Supersmaskigt! Åt upp hela och är fortfarande proppmätt efter snart två timmar. Lär inte behöva äta något mer idag, haha.

Var nyss och handlade på ICA, lite nödvändigheter som frysta bär (blåbär, hallon & jordgubbar), naturell yoghurt, Actimel, ProViva, keso, bananer och CocaCola Zero. De frysta bären är till kommande smoothies och frukostar. Det är jättegott att äta fil eller yoggi med frysta bär som man tinat och linfrön. Mums! Man kan lägga ned linfrön i smoothiesarna också för en lite nyttigare touch :)

Nu ska jag lägga mig och läsa min nyinköpta VeckoRevyn.

/Mindy

2 kommentarer:

Linn sa...

Ohh, vilken härlig frukost! Den får man kanske testa nån dag :) Är nog gott att lägga till lite bär till min müsli också.

[LA] sa...

=)




I'm so shy! =) THANKS SO MUCH FOR VISIT ME!





lainarollercoaster.blogspot.com