måndag 6 juli 2009

Bored

Känner mig mer eller mindre uttråkad då baby har somnat för en halvtimme sen. Vad ska jag hitta på nu då..? Hmm. Kanske kolla på film eller något.

Tacopajen var god, den var både frukost, lunch och middag då jag sov länge och har haft riiiktigt ont i halsen. Det enda aktiva jag gjort idag är att gå och handla och spela basket. I det sistnämnda förlorade jag, typiskt!

Min favvo än så länge

Skönt med en fläkt som går och svalkar ner en i det varma med inte så soliga vädret. Imorgon ska jag in till stan för att käka Ben & Jerry´s med en kompis. Ska förhoppningsvis bli gott! Har aldrig testat det som kulglass utan bara köpt hem förpackningar. Kul att kunna välja fler än en eller två smaker på en och samma gång :)

/Mindy

2 kommentarer:

Katarina sa...

Åh, det där är också min favorit B&J's :)

Svar: Vi var aldrig på djur & nöjesparken på Öland, vi var inte så sugna på det så vi åkte till Borgholm istället :) Lite roligt, för jag tänkte på dig när vi åkte förbi Oskarshamn (där du bodde förut va?) sen när jag kom hem så såg jag att du hade kommenterat i min blogg :) Glad jag blev!

Kramar

Mindy sa...

Haha vad skojigt! Helt rätt, där bodde jag innan :)