söndag 12 juli 2009

Hawaiifest, bio och frisbees!

Hawaiifesten igår var rolig :) Dock hade inte alla gått all in för det och nöjt sig med ett sådant därnt hawaiihalsband. Jag körde på med bastkjol, orange kjol, bikiniöverdel, hawaiigirlang och två blommor i håret. Nu har jag ingen helbild men ni får använda fantasin lite!

Jag & Simon med min bastkjol på huvudet

Ikväll blir det bio, vi ska ge Brüno en chans kl. 21:30. Annars har vi varit i stan och ätit frukost på Espresso House och jag tog min sedvanliga chai och en mudcake, sen för att det var frukost slank även en grillad macka med skinka och ost ned. Riktigt gott!

Vi gick in på Stadium och kikade in vad de hade för roliga saker och hittade frisbees i gummi som är jätteroliga att kasta så frisbeegolf har varit en aktivitet vi kört. Jag råkade kasta upp min på ett tak och blev ledsen men sedan såg jag ett par gubbar som stod och jobbade med något som hade en stege så det var bara att fråga om man fick låna och sen fiska ned frisbeen med en borste. Der gick!


Jag

Hittade även ett par jeans som är snygga som Martin faktiskt tvingade mig att köpa. Det känns lättare på samvetet när det var han som ville att jag skulle köpa dem, hehe. Nu ska vi gå och handla mat till middagen!

/Mindy

Inga kommentarer: