söndag 19 juli 2009

Home

Så har jag kommit hem igen och sitter i min dubbelsäng och bloggar samt tuggar massor med tuggummi i väntan på maten. Tycker det känns lite lustigt att vara hemma igen nu. Inte så läskigt och så att jag blir ledsen som sist jag var hemma och vände utan sällskap. Nu ska jag sova en natt här och imorgon sticker jag till Växjö. Jag längtar tills om en månad då jag börjar på IDUN. Tycker att det händer lite för lite nu alltså.

Har varit sjuk denna veckan och har inte direkt haft roligt pga det. Alla jobbar i princip och när dem inte gör det så är dem trötta. Det är jobbigt, nästan så att jag saknar i höstas då jag precis börjat trean och jag hade läxor och mycket att göra varvat med en ny pojkvän som jag åkte hem och myste med i höstrusket. Det var toppenmysigt. Samtidigt får jag inte glömma hur jobbigt det var i höstas också men det jag tänker och kommer ihåg nu är när regnet smattrade på rutorna, nykärkänslan befann sig i kroppen och jag fick känna hans armar runt mig och det var så mysigt.. :)

Ska bädda i nya, rena lakan i sängen och packa upp mina saker nu tänkte jag. Sen blire mat!

/Mindy

2 kommentarer:

Malin sa...

Ha det så kul i Växjö så gör vi något KUL när du kommer hem:) Tycker du inte det?

Mindy sa...

Nej, något tråkigt.. Jo såklart jag tycker att vi ska göra något kul! Kommer med största sannorlikhet att bo hemma sen så då kan jag leka precis hur mycket vi vill :)
Kraaam