tisdag 7 juli 2009

Glass

Jag vågade mig på en ny smak i stan när jag käkade Ben & Jerry´s och det var Bohemian Raspberry och den smakade mycket gott kan jag lova. Den har funnits väldigt länge men jag har aldrig vågat att testa den, men nu så! :)

Jag tog en chai latte och Mudcake också, så jag mådde illa som en liten gris! Efter att ha promenerat runt stan lite mådde jag bättre och nu har jag ätit spaghetti med köttfärssås, eller rättare sagt köttförsås med lite spaghetti! Gillar nämligen köttfärssåsen tusen gånger mer än spaghetti.

Hittade en jumpsuit och ett par baggy jeans när jag var inne och kollade i stan också. Jumpsuiten är i ett jätteskönt och lent material så den kommer åka på ikväll när jag vill känna mig kvällsmysig. Jeansen har jag redan på mig, det är sådana med resår där nere. De är såklart bamsesköna de också!

Nu hade jag tänkt gå ut en runda och rasta mig själv lite då jag känner mig energifylld till tusen!
Bilder på inköpen kommer senare!

/Mindy

Inga kommentarer: