torsdag 9 juli 2009

Bellybutton


Hur många av er läsare vet om att jag har piercing i naveln? Kanske inte den intressante faktan ni någonsin kommer att få ta del av, men jag vill uppmärksamma den då den verkligen är en del av mig som jag är stolt över. Många sänger ju att man ska visa upp det man är stolt över för andra, men hur lätt är det när man har piercing i naveln? Jag kan inte gärna gå runt med magtröjor hela tiden, även om det är inne nu (huu!). Det är på stranden den syns, och där är man ju inte hela tiden!

/Mindy

6 kommentarer:

Vicky sa...

tack så mkt :)

amelie sa...

åh tack desamma!!! du är verkligen jättesöt!
hoppas att Idun funkar för dig! kram ams

Nazlie sa...

Du är stolt över din piercing o ja e stolt över mina tatueringar så vi får gå runt i bikinis hela tiden i växjö helt enkelt då o visa upp våra vakcra kroppar!

kram från växjö

Mindy sa...

Helt klart! Kommer 20/7 och åker 23/7, ses då! Ska förresten också tatuera mig, i höst =)

Kramar!

Linn sa...

Jag visste att du hade piercing! :)

Mindy sa...

Hihi ja annars hade jag blivit lite ledsen och väldigt förvånad!