onsdag 22 juli 2009

Lunchtid redan

Godmorgon, eller kanske godmiddag! Jag har sovit länge och skönt i ännu en natt här. Min medicin gör ju så att jag sover djupare och längre vilket jag tycket är superskönt.Med den andra medicinen fick jag snarare sömnproblem så denna nya är helt toppen :) Snart ska den börja hjälpa också, det tar ca. tre-fyra veckor innan de kickar in. Nu har det gått 2,5 om jag inte missminner mig.

Idag är det boendebyte och jag ska vara hos min kusin. Hon kommer och hämtar mig runt tretiden och sen ska vi väl mysa lite, kanske gå ut och promenera samt kanske gå ut ikväll. Stannar vi hemma gör det inget för min del (tror jag). Jag kan mysa länge i soffan också med en film eller något!

Snart ska vi äta. Jag har inte ätit frukost de dagar jag varit här eftersom jag vaknar så sent att min moster redan hunnit äta frukost och jobba på morgonen så det blir lunch på direkten. Men det gör absolut ingenting.

Skriver förhoppningsvis ikväll eller imorgon!
/Mindy

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, jag har läst din blogg ett bra tag, hittade den av en slump på nätet och tycker du har en schysst stil och gör ett bra jobb.. Jag undrar vad du dras till för killar och utseende på en kille?

Mindy sa...

Hejsan!
Vad roligt att du tycker så!
Jag gillar olika sorters killar, det är ingen direkt mall jag har. Det kan vara vem som helst, men de ska ju såklart vara söta/snygga/gulliga vara snälla, lojala, roliga osv :)