torsdag 9 juli 2009

Glassigt

Jag var med Fredde i tisdags och käkade glass som jag nämnt här i bloggen. Bildbeviset kommer här. Lägger inte upp bild på honom då jag lovade att inte göra det när han frågade om bilderna skulle åka upp på bloggen när jag drog fram kameran, men, ni som har mig på FB kan kika där istället ;)

Jag sitter väldans roligt med benen så därför valde jag att måla dit ett fint M istället. Är jag inte söt på bilden? (Kom igen, kommentera nu! Ni är för sega på att lämna spår i min blogg vilket gör mig ledsen. Så nu har ni chansen att börja!)

/Mindy

2 kommentarer:

Anonym sa...

Väldigt fina kläder på en väldans söt tös.

Sofie sa...

Fin bild på dig! :)

Jag vill utomlands. Både England och USA lockar. Plugga engelska, vara aupair... ja, jag vet inte riktigt. Men något ska jag nog komma fram till. :)
Kram!