tisdag 14 juli 2009

Sjukling med bokad tatueringstid

Tatueringstiden är bokad och är inom två veckor - spännande! Ser fram emot det jättemycket!

Något annat trist är att jag känt mig übervarm hela dagen, småkinkig och varit yr. Lade mig direkt efter stan för att vila eftersom att jag var supertrött och vaknade upp varm som en ugn. Japp, feber! 39 grader, yr, förkyld, ont i halsen. Jippie :( Jag som funderade idag på vad jag skulle ta mig för nu de kommande dagarna, ser ut att tillfriskna står högst upp på listan.

Jaja.. Ska sova nu, försöka iaf. Skrivs imorgon!

/Mindy

3 kommentarer:

Nazlie sa...

Ohh! Va spännande! Då blir du minstingen i släkten med en tattis. O nu har jag med snart råd att tatuera mig igen. Jag har fått jobb! Det du! Nu blir du allt nyfken va?

Kram från växjö

Mindy sa...

Oj oj oj! Grattis! JA det blir jag! vad roligt för dig!

Kram

Linn sa...

Ojoj!! Haha vad roligt!! Detta måste vi prata mer om :)